Eat today, for tomorrow we will diet!

The highs and lows of neng_fused

Saturday, December 16, 2006

*Sigh*

Guess what? I watched 'CINTA' again today, with my aunt & her husband (my uncle laa). Thank God, this time around I did not shed any tear...not a single drop of tear. Much to my relief. But it's probably due to my uncle who cracked up jokes even during the sad parts of the movie. Tak sempat nak feeling. Then after that, gi beli soundtrack movie nih. RM30 beb... I actually found the pirated version of this cd (RM6 jak, ok?), but to give justice to an excellent movie, I decided to purchase the original version. Tapi cd player kereta rosak pulak. Alu sikpat berlagu dlm kereta. =/


Truth be told, I have no idea what to write about... Gimme 5 minutes to think ya...


Chang! (Bunyi lampu mentol tiba2 muncul lantas menyala di atas kepala...menandakan idea sudah tiba!)

Ikan paus terdampar di perairan Kota Kinabalu...Strangely, I found this news more exciting than the Mahathir-Soros meeting. Alahai, macam manalah ikan tuh boleyh tersesat hingga ke sana? Thankfully, authorities are doing their best to get the whale back to its path. Our ocean is just too warm for you, my dear whale! (chewah, bajet diri ini boleyh berbicara sama itu ikan paus lah?!). I wish i was there to see the creature with my two eyes. Kadang2, melihat kejadian2 sebegini boleh mendatangkan keinsafan. Subhanallah!


Kachang! (bunyi mentol lenyap bersama2 idea...)


"Sering kali kita terlalai mengejar apa yang belum pasti hingga kita terlupa meraikan satu-satunya perkara yang menjanjikan kebahagiaan... CINTA" --- Cinta, 2006.


So my frens, kalau kamu tidak bahagia, maka apa tunggu lagi! Break up saja! (another one of my pathetic effort at giving love advice).


By the way, baju2 formal yg digayakan oleh watak Nanu Baharuddin (Dian) sangat smart & vogue. I hope i could afford to buy AND wear those kinda outfits time kerja nnt. *drooling...drooling...*

Dahlaa...kali ini mmg betul2 tiada idea.


I'm done. Sigh!

=/

4 Comments:

  • At 11:51 pm, Blogger sangkuriang said…

    ahakss.. sampai 2 kali tu.. hehe.. takpe2.. aku nak nengok dua kali gak.. aritu tengok sorang2.. bapak sedih.. ni awek kerja ajak aku nengok lagi.. hehe.. chalowss

     
  • At 3:18 am, Blogger mohd azmir said…

    neng!! sah ko dah bosan tahap cipan.. muahahaha!! merepek benda2 yg tak patut!! kakakaka...
    btw aku jer tak tgk2 agi cite CINTA tue!! sob3..

     
  • At 12:55 pm, Blogger neng_fused said…

    Uuuuu, Raje dah ade awek....(awek kerje is still diconsider awek)

    Tu ar Mey, aku mmg bosan. Kalaulah aku mengali tanah, boleyh gak aku tulis kat dlm log aku. Tol tak?

     
  • At 1:58 pm, Blogger mohd azmir said…

    siot neng!! perli ape...

     

Post a Comment

<< Home