Eat today, for tomorrow we will diet!

The highs and lows of neng_fused

Wednesday, September 20, 2006

Survey di kala kerje banyak...... =( SIGH!


1. Bekas kekasih saya adalah :- seseorang yg tiada kaitan dgn saya sekarang.

2. Saya sedang mendengar :- the ticking of my clock... (couldnt translate that into BM..sorry)

3. Mungkin saya patut :- sambung siapkan assignments saye yg berlambak itu...

4. Saya suka :- makan, baking dan menari...



5. Sahabat-sahabat baik saya :- sedang 'bahagia'... Hahahah! Miss ya Tuty n Yonn!

6. Saya tidak faham :- why every assignment has to be submitted on the same day?...

7. Saya kehilangan :- Masa yg boleh digunakan utk bwt assignment saye..tp ape2pun, lepas ni saya nak ganti tidu..jadi peduli apa...

8. Ramai yang berkata :- saya kalut dan oleh itu bess utk digelakkan....Erm, betulla tuh...

9. Makna nama saya di muka depan Friendstersaya bererti :- adakah semua harus ada maksud yg tertentu....?

10. Cinta itu :- pembaziran masa yg lagi teruk drpd apa yg saya tgh bwt skrg...

11. Di suatu tempat,seseorang sedang:- terkentut...

12. Saya akan cuba :- siapkan assignment dan pergi kuliah pukul 9am esok.

13. Perkataan SELAMANYA membawa maksud:- cinta pada Allah SWT.

14. Saya tidak akan/pernah mahu:- menari tarian traditional

15. Telefon bimbit saya :- ada kesan calar....Azmir nyer pasal...

16. Apabila saya terjaga dari tidur di waktu pagi,- saya bangun sekadar untuk meng'disable'kan alarm clock saya...sebelum kembali berjuang di bwh duvet yg bess...

17. Saya paling meluat apabila :- lecturer design saya enggan me'mostpone' tarikh hantar assignment walhal die tau keesokkan harinya kami ada test penting...

18. Pesta/Parti adalah :- menyeronokkan TAPI sangatla lagha....

19. Haiwan yang paling comel yang saya pernahtemui ialah :- haiwan tidak chomel pada pandangan saya. Busuk ade laa...lepas tu nak bwt2 manje, bajet chomel laa...

20. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :- 20++, kerana dlm peringkat remaja, sy sgt gemok dan tidak hirau akan penampilan dan saiz diri...Hahah!

21. Hari ini :- saya sgt productive...dpt 'absorb' apa yg lecturer ajar...Tp skrg sgt mengantuk...

22. Malam ini saya akan :- belajar...Adakah pilihan yg lain? Tidak rasanya.....

23.Esok pula saya akan :- bangun awal utk ke kuliah...Insya Allah!

24. Saya betul2 inginkan :- boifren yg muke dan bdn macam Choi Siwon, dan gelang diamond (wat's diamond in BM?) seperti dlm gmbr yg diatas.

25. Ketika anda lihat wajah anda di hadapancermin pagi ini,apakah perkara pertama yangterlintas di fikiran anda ?- MY HAIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kalah Simba nih!

26. Pusat membeli-belah atau arked permainan:- Pusat beli-belah, pastinya! Shopping is the fourth thing that i can do well. It comes after eating, dancing n baking. (ooppsss..Bhs Enggeris pulak!)

27. Makanan Barat atau Jepun :- malaysia..Teh ais! Mee goreng mamak! Satay! Kuah kacang! Nasi himpit! Himpunkan SEMUA mknn2 barat, ia tetap tidak akan mampu menandingi kehebatan mknn negara saya! Boleyh dipandang enteng mknn2 barat nih...

28. Bilik yang terang atau gelap :- terang.. tak ngantuk!

29. Makanan segera adalah:- mknn yg paling laku dalam flat saya.

30. Ayat terakhir yang anda katakan padaseseorang :- tenkiu Aufa!

31. Pendapat anda tentang orang yang menjawabsoalan ini terdahulu:- HAhaha! Aza, we rock! =D

32. Apa yang dapat memuaskan/menggembirakananda? :- balik ke Malaysia cuti summer ini...Lagi menggembirakan kalau boleh sambut raya bersama keluarga di Malaysia..Tapi, itulah kan...KALAU....

1 Comments:

  • At 8:22 am, Anonymous Anonymous said…

    haha.."enteng"..where did u get such word..?hahaha..
    nway..diamond is belian..(or berlian maybe..?) eh..cemane eja yg betul eh..?aku pon dh konfius dh ni..huhu..dh2 pi mandi r..dh pkl 8.15 ni..klas pkl 9 kn..? huhu

     

Post a Comment

<< Home